12 listopada 2013

O nowościach i zmianach.

Nastała dość długa - kilku miesięczna - cisza na blogu, przerywana pojedynczymi przepisami, większość osób, które trafiły tutaj z wyszukiwarki w poszukiwaniu konkretnego przepisu prawdopodobnie nawet tego nie zauważyły, bo przepisów na blogu trochę się już uzbierało i jest w czym pogrzebać, ale jest też małe grono stałych "fanów", którym ta cisza przeszkadzała. A ja miałam pełno planów i pomysłów na zmiany, tylko brakowało mi bodźca do działania, takiej iskry, która podpali lont. Ale udało się w końcu. Początek zmian na teraz, to nowy layout strony i fanpage, jak jesteś ciekawy/ciekwa to tutaj zdjęcie sprzed zmian. Fp nie zapisałam:




Druga zmiana, to będzie seria którą zacznę prowadzić, zdarza mi się robić wykłady o odżywianiu, o diecie i rehabilitacji o tym jak to połączyć z treningiem, zawsze pojawiają się pytania o konkretne produkty, co i jak wybrać, żeby wiedzieć, że wybór był dobry, co lepsze to czy tamto. Zainspirowana tymi pytaniami właśnie, różnymi programami, książkami które czytam z ciekawości, żeby właśnie wiedzieć co jem, pomyślałam, że mogę się tą wiedzą podzielić. A będzie to wyglądało następująco:

1. Weźmiemy jakiś produkt albo grupę produktów i przez jakiś okres czasu na fanpagu codziennie/co drugi dzień będę zamieszczać krótką poradę/ciekawostkę/wskazówkę dotyczącą tego produktu właśnie, ale postaram się żeby to były informacje które można wykorzystać w praktyce. O składnikach, właściwościach, działaniu, i na końcu jak wybrać i co ja wybieram i kupuję. To nie będą żadne sponsorowane posty tylko faktycznie produkty, po które sięgam w sklepie i mogę z czystym sercem polecić. Na koniec takiej facebookowej serii postów, na blogu będzie podsumowanie zbierające te wszystkie informacje w jeden wpis żeby to wszystko jakoś zarchiwizować i móc do tego wracać. To tak mniej więcej.
2. Czasami będą to porady, które akurat przyjdą mi do głowy, coś co sobie przypomnę, upoluję w sklepie, coś czego się dowiem i będę chciała się podzielić bez czekania, tak jak to będzie z najbliższymi wpisami, które już wiem o czym będą ale nie chcę spamować na facebooku i robić powodzi postów, dlatego udostępnię je w przerwach czasowych. I te posty raczej nie będą się pojawiały na blogu.

Dlatego ciekawych takich informacji zapraszam do polubienia fanpage Poszukiwania Smaku i obserwowania dalszych działań. I to tyle na tą chwilę:)



pozdrawiam V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz