2 kwietnia 2014

Koktajl marchewka, jabłko, awokado, szpinak, bazylia

Koktajl marchewka, jabłko, awokado, szpinak, bazylia


Jest już na blogu prawie taki sam tamten koktajl marchewka, jabłko, awokado, cytryna, a w tym występują marchewka, jabłko, awokado, szpinak, bazylia. Czyli zamiast lekko kwaskowatego jest słodszy i ma fajny bazyliowy posmak. Szpinak dorzuciłam jako bonus, żeby jeszcze odrobinę go urozmaicić. Byłam ostatnio trochę osłabiona, czułam się taka ospała i nie będę zwalała na ciśnienie, po prostu przez jakiś czas nie odżywiałam się jak należy. Nawet jeśli jadłam zdrowo, to za mało. Żeby to zażegnać zrobiłam sobie taką jednodniową kurację witaminową, przez cały dzień jadłam prawie same warzywa i owoce, ten koktajl to tylko jedna z pozycji mojego menu tamtego dnia. Muszę przyznać,że trochę mnie to postawiło na nogi. Wiem, że jeden dzień mnie nie rozbudzi i nie naprawi nadszarpniętego zdrowia, dlatego staram się to kontynuować. Ten koktajl dla którego bazą jest marchewka, jabłko i awokado to jeden z moich ulubionych. Awokado sprawia, że konsystencja rzadkiego soku staje się bardziej kremowa a bazylia daje fajne wykończenie. Z podanych proporcji wyszło mi ok 600ml.

czas przygotowania: 5min
koszt: ok 5-6zł

Składniki:
  • 5 średnich marchewek
  • 3 małe jabłka
  • pół awokado
  • kilkanaście liści szpinaku (dużych, jeśli używasz baby spinach użyj więcej)
  • kilka listków bazylii

Przygotowanie:
1. Marchewki i jabłka wyciskam w sokowirówce.
2. Do soku dodaję pokrojoną na kilka kawałków połówkę awokado, liście szpinaku i bazylii, miksuję blenderem i przelewam do kieliszka/szklanki/kubka/piję prosto z naczynia w którym zrobiłam :)



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz